Det er lige ved og næsten ...
Orient 300m Saturation Diver er en super klokke: God størrelse til mit håndled, velbygget, Lækker krone, 5,3mm safirglas Icon_e_surprised Icon_cool , Coating på undersiden only (som jeg foretrækker det Icon_e_wink ), dejlig lynette, power reserve, fint skivelayout, let aflæselig og super god lume. Værket er dog et slaveværk af den anden verden (efter min mening Icon_e_confused), og gangpræcisionen er heller ikke noget at skrive hjem om Icon_e_confusedBevares, den automatiske optræksfunktion er den bedste, som jeg endnu har oplevet på et automatisk ur, og jeg kunne sikkert godt regulere uret til at gå bedre. Men alene tanken om at skulle sidde og kigge på et 7S26 lignende værk i dén lækre diver får mig til at lade være ... Icon_rolleyes Icon_redface Jeg er klar over, at man kan få Orienten med hack and wind værk nu, men prisen bliver mere end dobbelt så høj, som for den "gamle" model, og det synes jeg, er lige i overkanten - på trods af alle urets gode sider. Orient har med denne 300m diver skabt en "lige ved og næsten" perfekt diver, synes jeg Icon_e_smile Hvad synes I om modellen ?

İmage
İmage
İmage
De venligste hilsner, John
Svar

Beskeder i denne tråd
Det er lige ved og næsten ... - af Joepete_phpbb3_import15783 - 17-10-2011, 10:57 AM
Re: Det er lige ved og næsten ... - af Tukjær - 17-10-2011, 11:38 AM
Re: Det er lige ved og næsten ... - af Jeremy - 17-10-2011, 01:21 PM
Re: Det er lige ved og næsten ... - af Jeremy - 17-10-2011, 06:34 PM
Re: Det er lige ved og næsten ... - af Tukjær - 17-10-2011, 11:42 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)