Kan Rolex virkelig klare deres dybdeangivelser?
Jeg tror aldrig jeg har hørt om nogen der har fået vand i et rolex der var bare rimeligt trykprøvet. Også ud fra konstruktion af kasse og krone vil jeg mene, at sammenligner man med andet, så er de absolut ikke mindre pålidelige, tværtimod i mange tilfælde.
100 meter vandtæt på det dresur ville jeg ikke ha med i swimmingpool - et hvert trykprøvet 100 m rolex ord turde jeg sagtens snorkledykke med - så påstanden skal være, at hvor 100 meter i mange ure IKKE er lig det holder til 100 meters dybde og SLET ikke hvis man vover at bevæge armen (hvorved man øger trykket med det antal kg man trækker + kan skabe skævt tryk ind f.eks. ved kronen hvis man trækker armen lige bagud under vandet) så er Rolex = det holder faktisk til 100 meter (og det skal en almindelig hygge flaskedykker jo ikke engang bare lidt i nærheden af - så selvom anbefaling klar vil sige tag et af deres dykkerure - så er det lidt imponerende).

Rolex er vandtætte - Det er der også andre ure der er men det var jo ikke spørgsmålet - oysterkassen er god
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Kan Rolex virkelig klare deres dybdeangivelser? - af Tukjær - 15-10-2011, 02:59 PM
Re: Kan Rolex virkelig klare deres dybdeangivelser? - af hannover_dk - 16-10-2011, 10:50 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)