Omega Geneve Dynamic
bent540 Skrev:tag et kig på et Helson "the gauge"

eller det nye med chronometer.

vintage kan være mange ting, for det meste gammelt og brugt.

Hej Bent, jeg tror der er flere ting her vi ikke er enige om (og det er ok, vi har lov til at have de meninger vi har : -))
Men, synes nu alligevel ikke din hurtige kommentar skal stå helt alene.

Gamle ure kan være noget gammelt l***, men hvis man ikke lige går efter de mest eftertragtede modeller mener jeg man ofte gør et bedre køb ved netop ure med et par år på bagen (eller mere).
Hvis det er Omega Dynamic I man har forelsket sig i, gavner det måske heller ikke det helt store at købe nyt af andet fabrikat og design.
Mht lige præcis Dynamic I, får man pt rigtigt meget ur for pengene idet de ikke er særligt anerkendt (endnu..)

Men det var vel mine 5ct Icon_smil

P.S. Jeg går med både lyst og glæde med Natorem når jeg går med Rolex, Omega og andre sportsure : -)

P.P.S. Nu er Tyske Lloyd sko jo mange ting. Havde på et tidspunkt et par der ville gøre det aldeles fremragende til en kedeldragt. Det var en sportsudgave lavet som semi løbssko til motorsport. I sort læder, med stort rødt mærke på sidderne. Komplet rød bund og røde snørebånd. De ville gøre det ok til en motorsports kedeldragt, men nok ikke til et jakkesæt : -)
Med venlig hilsen
Hans Jørgen
------
There comes a time in the affairs of man when he must take the bull by the tail and face the situation.
W. C. Fields
Svar

Beskeder i denne tråd
Omega Geneve Dynamic - af Avantismo - 11-07-2011, 06:20 AM
Re: Omega Geneve Dynamic - af Geodoc - 11-07-2011, 07:32 AM
Re: Omega Geneve Dynamic - af TDN - 11-07-2011, 07:58 AM
Re: Omega Geneve Dynamic - af Avantismo - 11-07-2011, 08:16 AM
Re: Omega Geneve Dynamic - af Geodoc - 11-07-2011, 08:50 AM
Re: Omega Geneve Dynamic - af Hans Jørgen - 16-07-2011, 12:46 PM
Re: Omega Geneve Dynamic - af bent540 - 16-07-2011, 01:59 PM
Re: Omega Geneve Dynamic - af Hans Jørgen - 17-07-2011, 06:54 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)