14-07-2011, 11:24 PM
Det hjalp med lidt billeder
Det er et ref. 15505. Jeg er ikke skarp i modellen, men lænken er så vidt jeg ved KUN brugt på den model. Du kan søge på google på 'Rolex ref. 15505' og blive meget klogere, og se billeder af lænken også. Jeg er langt fra skarp i disse modeller, men umiddelbart ser det jo ud som om lænken er som den skal være når man sammenligner med andre.
Jeg kunne ikke forestille mig der var fusket med lænken på en model som denne. Uret er ikke den mest attraktive sag, og når den er fra 1981 skal det nok være den originale. Det ville være noget andet, hvis det var en massiv guld model, hvor lænken jo ville være sin vægt værd i guld
Så kunne den være blevet "slagtet" på et tidspunkt for at få lidt dollars for lænken.
Jeg ville ikke hænge mig alverden i risikoen mht. lænkens originalitet. Som sagt ser det umiddelbart ok ud og kald mig bare naiv, men kan ikke se ideen i at den skulle være skiftet/fusket. Simpelthen fordi den er ca. nul kr. værd som løsdel uden uret.
/Mads
Jeg kunne ikke forestille mig der var fusket med lænken på en model som denne. Uret er ikke den mest attraktive sag, og når den er fra 1981 skal det nok være den originale. Det ville være noget andet, hvis det var en massiv guld model, hvor lænken jo ville være sin vægt værd i guld
Jeg ville ikke hænge mig alverden i risikoen mht. lænkens originalitet. Som sagt ser det umiddelbart ok ud og kald mig bare naiv, men kan ikke se ideen i at den skulle være skiftet/fusket. Simpelthen fordi den er ca. nul kr. værd som løsdel uden uret.
/Mads

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)