Nyslået Seiko-fan! :o)
joepete

Jeg har kigget rundt omkring hos div. forhandlere i Japan, USA og Europa, men så vidt jeg har kunnet se, er der ikke meget at hente, rent prismæssigt, ved at købet et Ananta på nettet. Dem jeg har set, ligger i nogenlunde samme prisleje, og så skal man jo regne div. afgifter med, hvis man handler uden for EU. Så det kan være jeg kigger forbi Halse, hvis lejlighed byder sig.

Jeg kan se, at du foretrækker automatik fremfor spring drive. Det ville jeg også selv gøre. Selvfølgelig er spring drive en fantastisk teknologi, men jeg ville føle det lidt som, jeg "bare" havde købt et meget dyrt kvarts-ur. Automatik, eller håndoptrukne, er nu noget særligt - i hvert fald i mine øjne.
Men ellers et flot ur på billedet! Personligt er jeg bare mere tiltrukket af spb017's meget stramme og konservative look.

Ja, jeg tror at vinklerne og linierne i siderne af urkassen kan være inspireret af samuraihjelme. I hvert fald synes jeg, at designet har noget klart japansk over sig. De er altså ikke særlig dårlige til den slags Icon_e_surprised)
Svar

Beskeder i denne tråd
Nyslået Seiko-fan! :o) - af sørenpp - 13-06-2011, 05:34 PM
Re: Nyslået Seiko-fan! :o) - af sørenpp - 13-06-2011, 06:19 PM
Re: Nyslået Seiko-fan! :o) - af sørenpp - 13-06-2011, 07:01 PM
Re: Nyslået Seiko-fan! :o) - af Avantismo - 13-06-2011, 07:32 PM
Re: Nyslået Seiko-fan! :o) - af Avantismo - 13-06-2011, 08:15 PM
Re: Nyslået Seiko-fan! :o) - af bent540 - 15-06-2011, 02:09 AM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)