13-04-2011, 03:37 PM
dwndler Skrev:jladefoged Skrev:Du laver en samlet betaling via PayPal når du "har købt" varerne via eBay.
Derefter regner PayPal det automatisk ud såfremt at det er hos samme sælger og der er angivet rabat på fragt.
Hvis det ikke sker automatisk kan du bede om en ny faktura med det korrekte beløb på (der er en knap til det).
Det er sjældent, at en sælger har fragtrabat beregnet ind i sine fragtomkostninger.
Og jeg finder det umuligt, som køber, at rette fragtomkostninger i Ebay faktura eller i Afterbuy faktura form.
Jeg, som privat sælger sender regning til købere med den rette fragtpris, men dette foregå manuelt.
Det er primært amerikanske og muligvis engelske sælgere, der har rabat indregnet (indtastet) fra starten.
Hvilken knap skal man bruge, for at få en ny faktura med korrekt fragtpris?
Jeg kan ikke huske det præcise navn for det da det kun er sket for mig 1-2 gange hvor det ikke virker ud af ~100 køb, men det er når man når til betaling at man kan bede om en ny invoice hvis fragtbeløbet ikke passer.
Rabatten kan ses under "Postage and payments" - "Each additional item" på varen hvis der er rabat.
mvh
Jeppe
Jeppe

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)