13-03-2011, 09:07 PM
Jeg har da i alle fald købt en del ure i +20 kategorien uden papirer. Jeg tror vi herinde er mere fokuserede end de som køber for at gå med uret - bare vil ha Panerai på armen. De vil være sikre på det er ægte - måske også at det ikke er varmt, men der er jo masser af mennesker der køber ure, og med det samme smider kassen ud, helt som boxen fladskærmen kom i, og når garantien er udløbet - resten af papirene.
Det skal afspejles i prisen, men jeg tror faktisk der er ret mange købere, også uden papirene.
Det er selvklart helt OK som Berg ikke at ville købe uden hele dynen, og det giver jo flere købere holder jeg med om, men er prisen korrekt - ville jeg ikke være spor bange for at brænde inde med et Panerai.
vh
Det skal afspejles i prisen, men jeg tror faktisk der er ret mange købere, også uden papirene.
Det er selvklart helt OK som Berg ikke at ville købe uden hele dynen, og det giver jo flere købere holder jeg med om, men er prisen korrekt - ville jeg ikke være spor bange for at brænde inde med et Panerai.
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)