24-02-2011, 09:23 PM
Hvis jeg ikke må skrive om ure, som jeg har til salg, har jeg desværre intet at gøre på dette forum længere
Hvis denne tråd ender i snak omkring dette, vil jeg bede Jan om at slette den, og jeg vil nok afholde mig fra at deltage herinde længere. Men.... hvis du ligger mærke til hvilke ure jeg præsentere herinde, er det KUN ure som ikke har været vist her før. Seamaster 2254, Seawolf viser jeg ikke, og det er dem jeg har haft flest af, men de er jo ganske kendte herinde.
Til sidst vil jeg bemærke at jeg intet problem har med at sælge ure, så jeg har bestemt ikke brug for at markedsføre mig selv herinde. Som skrevet i en anden tråd, kommer der næsten ingen hits herfra til min side.....
Men jeg har altså kun EET lidt finere ur selv, i dag. Så "min" ursamling består derfor af ure som er til salg
Til sidst vil jeg bemærke at jeg intet problem har med at sælge ure, så jeg har bestemt ikke brug for at markedsføre mig selv herinde. Som skrevet i en anden tråd, kommer der næsten ingen hits herfra til min side.....
Men jeg har altså kun EET lidt finere ur selv, i dag. Så "min" ursamling består derfor af ure som er til salg
![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)