16-02-2011, 07:53 PM
Proxi Skrev:Kan ikke prisen - men det er også rigtigt dyrt i Kina og Hong Kong f.eks. selv om man på gaden tilbydes kopi ure masser af steder. Man må heller ikke tage kopi ure UD af f.eks. Hong Kong og Kina. Toldregel udsnit:Sub'erman Skrev:Læste et sted at bøden for at blive taget med kopivarer i Spanien og Italien er 2000€Den skulle være god nok, hvertfald med Italien.
Feks et ur i lufthavnen...
Er det en and??Det virker, for mig, mere end fair.
Prohibited:
- narcotics, psychotropic drugs, firearms, ammunition, game, meat, poultry, fireworks, explosives, counterfeit items, copyright infringed goods
Jeg ved, at også Schweiz er dyrt. Jeg havde en kollega, som i New York måtte ned af en skummel sidegade for at købe 10 Gucci tasker (manden på gaden stod kun med en, men begærlighed og lyst til give alle vennekredsen en, drev min kollega). De blev leveret i en sort plast skrældesæk.
Han blev taget i tolden i Zürich - himmel, husker ikke bøden, men det var HELT VILDT - jeg tror ikke en gang de troede på, at det var til eget forbrug - vi taler om noget med 50-100.000 dkk
Der er god grund til at tænke sig om i mange lande. Jeg mener sågar Kina kan nappe en for bare at ha fake ur på hånden
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)