Dyrt ur - er du bange for at blive overfaldet?!
#16
Som flertallet. Gående løs i new delhi, Mumbai eller Dhaka skal jeg ikke ha et dyrt ur på armen. Der bruges et af mine billigere automature gerne med drejekrans så jeg har en slags ekstra tid - I DK eller på almindelig storby og badeferier generer det mig ikke lige meget hvilket ur jeg har på, og jeg har faktisk stolet på de der hotel safes - har i alle fald aldrig mistet noget fra dem, og jeg har da nok samlet brugt den type room-safes i tæt på 100 dage om året i en laaaang periode.
Eneste ur jeg har mistet var fra en indchecket kuffert faktisk - Jeg havde tosset nok både lille bærbare computer (den tids C-comp) OG i toilettasken et GP ur (ikke voldsomt dyrt) og de var begge væk, så personale i en lufthavn havde været i kufferten

LÆRE: Altid ha sikre låse OG ved rejser til steder hvor man vil ende i fængsel hvis nogen i bagagehåndtering kommer narko med om bord i kufferten - bånd om så kufferten ikke kan låses op uden det er tydeligt + jeg beder personalet ved indcheck sætte den type security tape på som de næsten alle har, med flyselskabets navn på to steder over åbningen på kufferten + deres bagagesticker - det gør de altid villigt (faktisk ved lov i f.eks Indien der har to security-checks) . Hvis en tolder så stopper mig, kan jeg vise, at nogen har været i den efter min lukning og indcheck(sorry for OT)

vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar


Beskeder i denne tråd
Re: Dyrt ur - er du bange for at blive overfaldet?! - af hannover_dk - 07-01-2013, 08:54 PM



Brugere der kigge i denne tråd: 7 gæst(er)