28-11-2010, 08:32 PM
jacob jensen Skrev:Tillykke med et rigtig lækkert ur er 100% enig med dig i at JLC er et FEDT mærke og deres ure er bare gufJa jeg vil også mene den er lidt overforsigtig - ikke fordi det ikke skader, men det meget store tidsrum fra 20:30 til 03:30 er efter min mening nok ganske så overforsigtigt. MEN - og det er vel faktisk på positiv siden at de gør opmærksom på det - der KAN se klare skader, og sker det på et JLC er det dyrerer end på et ETA at reparere - og så er det godt de skriver det. Faktisk er det så forholdsvis alvorligt et problem, at alle mekaniske ure med datovisning faktisk burde ha en sådan advarsel sidden på uret, så man ser det ingen man tager det i brug.![]()
JLC er ubestridt nummer 1 i min urverden så resten af mine forherligelser vil jeg spare alle for![]()
Det med dato og hvornår man må stille på den er noget man skal være opmærksom på med alle ure der har automatisk værk
og er derfor ikke kun et JLC "problem",om værket med sikkerhed tager skade hvis man er uopmærksom en enkelt gang eller to ved jeg ikke de skriver jo KAN tage skade men for at få det endelige svar skal vi have en eller flere af dem som er stærke i indmaden ind over
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)