22-11-2010, 11:59 PM
God tråd ide Jens....Der er bare et problem, jeg har vel 50 ure jeg ikke kan undvære og 50 jeg mangler at få købt.... 
Men her min liste
- Flieger
Archimede Pilot ltd med Junghans værk.
Skulle jeg købe et nyt til genren skulle det være IWC's
- Diver
Rolex 5512 eller 5513 eller Omega SM300 vintage
- Chronograf
Mhhh svært. Ville nok vælge Omega Speedmaster men skarpt forfulgt af Rolex Daytona med hvid skive (elsker hvide skiver)
- Dress
Audemars Piguet Royal Oak, traditionel med clos de Paris blå skive..
Alternativt PP Catatrava eller Omega Constellation/Seamaster i guld med læder rem
- Beater
Har igennem mere end 10 år været et Rolex. I øjeblikket er det et Turn-O-Graph med hvid skive (fortalte jeg at jeg elsker hvide skiver?
)
I listen mangler jeg en GMT. Alternativt skulle jeg skifte min beater ud med en Rolex GMT (vintage eller ej)
Men her min liste
- Flieger
Archimede Pilot ltd med Junghans værk.
Skulle jeg købe et nyt til genren skulle det være IWC's
- Diver
Rolex 5512 eller 5513 eller Omega SM300 vintage
- Chronograf
Mhhh svært. Ville nok vælge Omega Speedmaster men skarpt forfulgt af Rolex Daytona med hvid skive (elsker hvide skiver)
- Dress
Audemars Piguet Royal Oak, traditionel med clos de Paris blå skive..
Alternativt PP Catatrava eller Omega Constellation/Seamaster i guld med læder rem
- Beater
Har igennem mere end 10 år været et Rolex. I øjeblikket er det et Turn-O-Graph med hvid skive (fortalte jeg at jeg elsker hvide skiver?
I listen mangler jeg en GMT. Alternativt skulle jeg skifte min beater ud med en Rolex GMT (vintage eller ej)
Med venlig hilsen
Hans Jørgen
------
There comes a time in the affairs of man when he must take the bull by the tail and face the situation.
W. C. Fields
Hans Jørgen
------
There comes a time in the affairs of man when he must take the bull by the tail and face the situation.
W. C. Fields

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)