PAM351
#15
Mr. Korsbek! Skrev:John mener som disse:

For mig er de bare fede - men de andre er også fede og super lækker klokke.....
Jep sådan nogle. Faktisk ser de jo ikke dumt ud på dine billeder. Det har nok også noget at gøre med at selve remmen er meget kraftig og af "tough" læder om kan sige sådan. Jeg ser dog også denne type på mere "plain" læder - og synes de er for tykke.

Det med bredden er noget andet - der kan EN bred jo ofte erstatte to smalle. Som i dette fald, på det ur jeg har på idag, kunne jeg som klippe den ene væk, men den bliver som "erstatning".
İmage
Her en 24 mm med meget flade keepers (men helt normal stor bredde)
İmage
og her en 24 mm (begge ender) heroic - også med mere flade/tilpassede - (måske forarbejdede dækker bedre) keepers:
İmage
Og endeligt uret som den første rem er på - på min arm idag - en 39 mm Eterna - ikke helt uden Panarei facon - uden sammenligning i øvrigt - fra 1948
İmage

Nyd det - week-enden truer
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar


Beskeder i denne tråd
PAM351 - af Truyen - 21-10-2010, 03:35 AM
Re: PAM351 - af Joepete_phpbb3_import15783 - 21-10-2010, 06:45 AM
Re: PAM351 - af berg - 21-10-2010, 01:11 PM
Re: PAM351 - af MortenKN - 21-10-2010, 01:52 PM
Re: PAM351 - af Truyen - 23-10-2010, 11:04 AM
Re: PAM351 - af Kim T - 23-10-2010, 11:14 AM
Re: PAM351 - af hannover_dk - 23-10-2010, 01:11 PM
Re: PAM351 - af Finetime - 23-10-2010, 06:27 PM
Re: PAM351 - af Truyen - 23-10-2010, 06:59 PM
Re: PAM351 - af morten b - 24-10-2010, 04:49 PM
Re: PAM351 - af Truyen - 28-10-2010, 04:12 PM
Re: PAM351 - af Stinger - 29-10-2010, 12:09 PM
Re: PAM351 - af hannover_dk - 29-10-2010, 12:44 PM
Re: PAM351 - af Mr. Korsbek! - 29-10-2010, 01:09 PM
Re: PAM351 - af hannover_dk - 29-10-2010, 02:29 PM
Re: PAM351 - af Peter - 05-11-2010, 03:45 AM
Re: PAM351 - af Truyen - 10-11-2010, 11:25 AM
Re: PAM351 - af berg - 10-11-2010, 10:25 PM
Re: PAM351 - af Peter - 12-11-2010, 03:15 AM



Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)