Afstemning: Mangler der ikke en DK forhandler af fede remme?
Nej, disse remme er ikke interessante for mig! Jeg holder mig til oem remme...
Jo bestemt. Så sparer jeg alt bøvlet med told...
Jo, men KUN hvis remmene bliver til samme pris, eller lidt billigere...
Nej, jeg ser intet problem i at bestille i USA, og vente 14 dage...
[Vis resultater]
Afstemningen lukkes på: 07-08-3193

Mangler der ikke en DK forhandler af fede remme til Panerai?
Problemet er at der er tusindvis af forskellige remme at vælge imellem. Så det gør det MEGET svært for at have et bredt sortiment på lager, der både matcher materiale, kvalitet, farve, længde, spænde, osv.

Eneste grund til at jeg sælger lidt remme er for at hjælpe en god ur-buddy som laver remmene. Der er INGEN penge i det. Så de aspekter, at det kræver et større lager af remme som let kan løbe op i 30-50 k, begrænset salg og lille fortjeneste, gør det ikke til nogen god forretning.

Desuden er der tit en masse mail korrospondance med div. beskrivelser og billeder. Desuden tid til pakning og forsendelse. Tjener man så 100 kr. på en rem, er de sgu hurtigt "ædt" op Icon_e_sad Desuden bruger folk nettet og kan de spare 100 kr. ved at få den fra USA i stedet gør de det. Så prisen må ikke være højere end andre steder på nettet.

Eneste grund til at jeg kan se urpusherne skulle have remme til salg er som en service til kunderne der alligevel køber ure. Og så max. 10 forskellige af de knap så specielle typer, så man ikke brænder inde med dem.

/Mads
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Mangler der ikke en DK forhandler af fede remme til Panerai? - af Mads Gjødesen - 29-10-2010, 09:01 AM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)