24-10-2010, 04:49 PM
Velkommen til - og jeg melder mig ind i koret: Mega lækkert ur, og du har ramt farvespillet eminent med den strudserem!!
- Hvem har lavet den??
Morten
- Hvem har lavet den??
Morten
mortenb85 [vokal-i-cirkel] gmail.com

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)