IWC in - IWC out - IWC in ..... nu med titanium !! :-)
Baun Skrev:Måske er det mere forskellen på klassisk (eller måske endda Vintage) tool
og moderne tool - for det er jo klart at de mørke og matte flader præger moderne tool - i hvert fald flyver og militær ure.

Men hvis man kigger på de klassiske tool ure Navitimer, Speedmaster, IWC Pourtoguese oa. så er de jo ikke så bange for poleret stål - både mat poleret og blank poleret.

vh Baun

Jeg har netop lavet en ny tråd, hvor jeg efterlyser folks opfattelse af, hvad det er, der gør et ur til et "tool-ur" Icon_e_wink

Men jeg tror, at du har en pointe - klassisk tool contra moderne tool. De ure, som du nævner er jo klart tool-ure i folks opfattelse dengang. Men de er jo så også alle fra en tid, hvor man ikke havde teknologien til at lave ure i titanium (i hvert fald var det ikke udbredt).
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: IWC in - IWC out - IWC in ..... nu med titanium !! :-) - af pbr - 03-10-2010, 12:00 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)