Photobucket - kan man betale trygt til dem ?
Joepete Skrev:Har fået en mail om, at min bandwith på siden er opbrugt, og at jeg skal betale for at få genaktiveret - det koster 25 USD per år, via PayPal eller kreditkort. Har ikke haft problemer før, men er I stødt på noget lignende ... ?

Er der alternativer til Photobucket ?
uf - det lyder ikke rart - det kommer da også til mig på et tidspunkt, og jeg gider da ikke lige loade alle billeder om + de som der er linket til forsvinder, men den der snigende sag, men nu koster de xx - den gider jeg ikke, så sker det, så finder jeg alternativ - og det tror jeg mange vil gøre så. Håber at høre hvad andre finder - jeg forestiller mig noget windows Cloud service?
UF - men hvor meget havde du liggende. jeg har 540 MB brugt bandwidth - og det står der er 5% af det som er tilladt - inden man skal gå pro - så jeg burde være himmel langt fra - har du lagt hele din billed samling ind inkl. familie eller?
De ur billeder jeg har der - og det er kun dem jeg bruger her - fylder 60 MB og det er 11% af det tilladte, så jeg synes at ha masser af plads Icon_e_biggrin
vh
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Photobucket - kan man betale trygt til dem ? - af hannover_dk - 01-10-2010, 11:54 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)