01-10-2010, 11:54 PM
Joepete Skrev:Har fået en mail om, at min bandwith på siden er opbrugt, og at jeg skal betale for at få genaktiveret - det koster 25 USD per år, via PayPal eller kreditkort. Har ikke haft problemer før, men er I stødt på noget lignende ... ?uf - det lyder ikke rart - det kommer da også til mig på et tidspunkt, og jeg gider da ikke lige loade alle billeder om + de som der er linket til forsvinder, men den der snigende sag, men nu koster de xx - den gider jeg ikke, så sker det, så finder jeg alternativ - og det tror jeg mange vil gøre så. Håber at høre hvad andre finder - jeg forestiller mig noget windows Cloud service?
Er der alternativer til Photobucket ?
UF - men hvor meget havde du liggende. jeg har 540 MB brugt bandwidth - og det står der er 5% af det som er tilladt - inden man skal gå pro - så jeg burde være himmel langt fra - har du lagt hele din billed samling ind inkl. familie eller?
De ur billeder jeg har der - og det er kun dem jeg bruger her - fylder 60 MB og det er 11% af det tilladte, så jeg synes at ha masser af plads
vh
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)