27-09-2010, 05:34 PM
Jeg tror det hele er et spørgsmål om man tror der skal reservedele til eller ikke. Jeg er ret sikker på, at Mølbak og Krognos, hvis de får spørgsmålet - og kigger til maskinen - ret let kan afgøre, om det er rensning og service (og de kan sagtens bruge korrekt olie - også når det ex drejer sig om high-beat ElPrimero olie, hvor begge har gjort det fint for mig)
Er der mindste brug for en reservedel som er IWC finisheret - så skal den videre - er det en del som er rent ETA - elabore eller cosc - som jo også findes i den - kan de sikkert sagtens få den, men jeg TROR Mads helt enkelt satser på, at den ikke skal ha reserve dele men bare renses og smøres - ellers er det kun IWC der gælder
vh
Er der mindste brug for en reservedel som er IWC finisheret - så skal den videre - er det en del som er rent ETA - elabore eller cosc - som jo også findes i den - kan de sikkert sagtens få den, men jeg TROR Mads helt enkelt satser på, at den ikke skal ha reserve dele men bare renses og smøres - ellers er det kun IWC der gælder
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)