17-09-2010, 10:53 PM
ClausT Skrev:Kedeligt hvis det bliver sådan, at det er en kamp mellem de/vi der kan lide hologi og helst vil læse om ure, og de som bare vil snakke med hinanden. Der skal være plads til begge dele, men ender vi som hovedsageligt snakke forum, så får vi en splittelse. Det ved jeg mange af jer vil gi f.... i, men det vil være til skade for alle.peter Skrev:....ikke noget for højere Horologi, for det er de færreste herinde der gider at læse omkring Horologi, folk er langt mere interesseret i hvad nye ure folk har fået, og taget billeder af...SÅDAN, Peter
MVH Peter
Jeg ved , at der er seriøse tanker om et parallel forum - by invitation, hvor det er ure i højsædet, med helt anden styring af hvem der kan være med. Jeg synes det vil være synd faktisk, men det kan ende med det, og det vil skade helheden hvis vi skal ha to fora - så lav det ikke til en kamp om det. Jeg vil bestemt ikke udelukke, at jeg ville prøve at mænge mig i et sådan alternativt forum, men som I forstår, tror jeg det er bedst kun at have et.
Jeg tror det er lidt et gæt, at de færreste gider læse om horologi - men det er korrekt, at de færreste indlæg i dag handler om det - det er bare noget andet.
Jeg prøver at lave en afstemning i egen tråd
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)