17-09-2010, 09:07 PM
Af de to viste ville jeg tage den gamle model (3536), men faktisk synes jeg at efterfølgeren til 3536 er den flotteste Aquatimer, og den har du vist allerede.
Willy, kan du fortælle mere om præcist hvad IWC laver ved deres ETA værker og hvornår de skiftede arbejdsmetode? Jeg er blot interesseret i at lære mere om den finishering af ETA værker som IWC er så kendte for. Vil ikke stjæle tråden, så måske i en anden tråd?
/Michael
Citat:The 3536 is buy far the better buy.The finished caliber in this model is made with the old type of IWC finish and polish.IWC finish on their watches today is still good but nothing compaired to their older models.IWC changed their type of polishing and finish on their cheaper models a few years ago.I personaly think that the older models are made better. Willy the Wonderfull
Willy, kan du fortælle mere om præcist hvad IWC laver ved deres ETA værker og hvornår de skiftede arbejdsmetode? Jeg er blot interesseret i at lære mere om den finishering af ETA værker som IWC er så kendte for. Vil ikke stjæle tråden, så måske i en anden tråd?
/Michael

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)