16-09-2010, 06:46 PM
mikkelbl Skrev:"Man skal kæmpe for hvad man har kært..." lyder en kendt frase, og VintageUre har - som tidligere nævnt - været en berigende site for mig.
Uden at afsløre mit politiske ståsted, synes jeg siden var meget bedre "i de gode gamle dage". Frekvensen på nye tråde/indlæg var knap så intens, men indholdsmæssigt langt over hvad vi ser idag - der er sgu' blevet langt mellem snapsene.
Jo, jeg ved godt, at jeg bare kan bruge scroll-knappen, men bedre var, hvis der udvises større betænksomhed fra især den lille skare af "spamchattere".
Jeg ved godt, at det er en kende kantet formuleret, men når valget står mellem nosens- eller indsigtsindlæg fra Mads, så er valget fra min side klart.
Derfor appellerer jeg til de 1-2 håndfulde brugere, som de sidste par år har beriget forummet med 5+ daglige indlæg, om at 'klappe hesten" og "ikke altid sige hvad man mener, men altid mene...'
/Mikkel
Du kan jo bare nøjes med at læse de indlæg som Mads har skrevet sværere er det da ikke,
et forum med 2 deltagere er måske lidt snævert synet men "slagsmålene" er i det mindste hurtig overstået
![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)