15-09-2010, 10:48 PM
Larzovic Skrev:2, I takt med at et forum bliver ældre, ændres deltager - og emnesegmentet altid. Mange emner vil være uddebatterede, nye folk der opretter en tråd får oftest at vide, at de skal bruge søgefunktionen etc. Det gør automatisk, at debatforaene ikke kan opretholde samme "kvalitet" som tidligere, da mange af diskussionerne allerede har fundet sted.Ramt meget præsist......
hannover_dk Skrev:Jesper B Skrev:Watchfreak - alias Jesper - du er ikke i linjehannover_dk Skrev:Det er givet ikke i forums interesse, men jeg er langt fra sikker på at gæt omkring Jesper skulle være de forskellige identiteter er spor rigtig. Jeg VED jo f.eks. at masser troede Willy var Jesper, det var der jo nærmest ved at være enighed om i visse kredse- og jeg VED at Jesper heller ikke var - i alle fald en af de mellemliggende identiteter.
Øhm - er jeg gået glip af noget her? Eller er det en anden Jesper i snakker om?![]()
Han delte vande, var absolut ikke blevet indstillet til nobels fredspris eller diplomatprisen hos Politiken. Omvendt, han vidste noget om Rolex synes jeg man må medgive, men det er der jo andre der gør, uden at skulle slås:)
Watchfreak2003/Rolex Comex/Tullerne er en og samme person. Jeg er ikke i tvivl..... i øvrigt tror jeg at Fætter Højben er Morgan Jones
![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)