15-09-2010, 02:54 PM
Mads Gjødesen Skrev:mikkelbl Skrev:Men jeg må desværre også konstatere, at siden "ham-vi-ikke-må-nævne-ved-navns-nævnelse" forlod forummet, har sidens formkurve været dalende. Ikke forstået at der ikke er kvalificerede folk til stede, men at siden ikke bare mere og mere ligner en chatside, det er blevet en chatside. Siden drukner simpelthen i orologisk sammenhæng ligegyldige emner.
Jeg er generelt enig i at forummet har haft en dalende formkurve, men dog ikke at det skyldes den ene person. Fra 2004-2008 har forummet kørt super godt og sagligt, uden "ham-i-ved-nok" og uden de endeløse off topic debatter. Der er løbende kommet nye til og jeg ser sammensætningen af brugerne som bredere i dag, end den var for 2-3 år siden. Folk er mere hensynsløse og holder ikke deres personlige mening tilbage, selv om debatten bliver usaglig. Det har fået en del gamle "diplomatiske" brugere til at søge nye græsgange og dermed ændre forummet stil til chatforum![]()
I mine øjne har "gentleman elegancen", som tit afspejler sig på de bedre urfora, forlængst forladt forummet og tonen er langt mere direkte, respektløs og primitiv. Jeg har ikke de vise sten til hvordan forummet kommer ind på det gl. spor igen men jeg håber da det sker. Mit aktivitetsniveau er så absolut påvirket af det og engagementet for at skrive artikler, nyheder, ect. er stort set lig nul...
/Mads
Hej Guys
Det kan være det ikke er så tydeligt endnu, men jeg/vi har faktisk taget fat på at lukke de som bragte forummet over i noget lign chat.
OG ikke urrelaterede emner bliver flyttet hurtigt til off topic - som denne tråd feks.
Mht til ham vi ikke nævner... Jeg synes personligt at Mads G har LANGT højere kompetancer og skriver langt mere spændende og interessant.
Hilsen
Jan Kirk

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)