14-09-2010, 08:13 AM
Jeg er selv interesseret i sproglige fremstillinger, tegnsætning mv., så jeg havde (øjensynligt i modsætning til flere i denne tråd) glæde ved at læse Geodocs observationer og refleksioner. Desuden synes jeg, at de er præsenteret på en ’nobel’ facon, som ingenlunde går efter personen bag formuleringerne (om end disse sikkert kan identificeres, hvis man er interesseret deri og søger på de forskellige ordstrenge), ligesom tråden er placeret i ”Off-Topic”. Det er helt fint med sådanne indlæg IMO, og jeg betragter på ikke måde indlægget som elitært.
For god ordens skyld: På trods af at jeg har interesse for disse forhold, kan jeg langt fra frasige mig at begå mine egne sproglige fejl… Desværre
Men jeg arbejder på det 
Og endelig: At folk laver formuleringsfejl, grammatiske fejl, tastefejl eller noget syvende, skal selvfølgelig ikke holde dem fra at deltage aktivt. Det er indholdet og ikke formen, som oplyser os 'uvidende'. Ingen skal ikke være formynderiske...
For god ordens skyld: På trods af at jeg har interesse for disse forhold, kan jeg langt fra frasige mig at begå mine egne sproglige fejl… Desværre
Og endelig: At folk laver formuleringsfejl, grammatiske fejl, tastefejl eller noget syvende, skal selvfølgelig ikke holde dem fra at deltage aktivt. Det er indholdet og ikke formen, som oplyser os 'uvidende'. Ingen skal ikke være formynderiske...

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)