Having a good time ............ Aquatime !!
Baun Skrev:
KlausM Skrev:Uden tvivl den lækreste AT'er.
Tillykke med den!
Mvh
Klaus

Enig - det er en klassiker absolut. IWC Portuguese står meget højt i min agtelse, men denne følger bestemt lige efter - og inden for sit felt, dykkerure, er den helt på niveau med andre klassikere jeg ikke her tør nævne ved navn her. IWC har sin egen unikke stil - og den er mere end god!

Stort tillykke med en god handel og et super ur.

Prøvede du Ploproffen - og hvordan føltes den - stor?

vh Baun

Tak, begge to ! Icon_e_smile

Jeg er helt enig med dig, Baun - både fsv. angår stil, "afstamning" og kvalitet, hører Aquatimeren helt bestemt hjemme i klassen for tidløse klassikere !!

Har i øvrigt aftalt med ClausT, at jeg deltager i urtræffet i morgen hos ham - så dér vil jeg kunne vise den frem ! Icon_e_smile

Jeg havde Ploproffen i hånden, men dog ikke på håndleddet - og du har helt ret......... den er STOOR !!! Det er i mine øjne helt klart mere et "redskab" end et ur !! Det er ikke et ur, som jeg ville kunne bruge som hverdagsur. Men når det er sagt, så er det helt utroligt lækkert og gennemført. Det oser langt væk af solid kvalitet !! Icon_e_smile
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Having a good time ............ Aquatime !! - af Tukjær - 10-09-2010, 11:26 AM
Re: Having a good time ............ Aquatime !! - af pbr - 10-09-2010, 11:57 AM
Re: Having a good time ............ Aquatime !! - af jacob jensen - 10-09-2010, 12:39 PM
Re: Having a good time ............ Aquatime !! - af Tukjær - 10-09-2010, 06:02 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)