Having a good time ............ Aquatime !!
Efter en hurtig tur til hovedstaden i går aftes og et kanon hyggeligt besøg hos Hannover, fik jeg et mit ønske om en værdig afløser for min Deepsea opfyldt Icon_e_smile

Utroligt, så hurtigt ting kan gå i øvrigt - samme aften, som jeg annoncerede mit Deepsea til salg på vintageure.dk havde jeg 5-6 serøse købstilbud !! Dagen efter lå den trygt i Micki´s bankboks og jeg var på vej hjem til Horsens med en slat penge i hånden. Senere, samme dags aften, sad jeg i bilen på vej til København for at besøge Hannover og efter en times rigtig hyggelig ur-snak og en fortrinlig kop kaffe, sad hans IWC Aquatimer GST 3536-02 i stål uhjælpeligt fast på mit håndled.............. og så er der jo kun én udvej - vi måtte handle !!

Jeg vil nu sige - uanset det var Hannovers første ursalg nogensinde (et faktum, jeg er beæret over at have medvirket til at virkeliggøre), så er det et eksempel på, hvordan den perfekte urhandel skal skrues sammen. Hurtig, venlig og problemfri kommunikation - en hyggelig kop kaffe - en ligeså hyggelig snak om alt mellem himmel og jord (lige fra eksotiske akvariefisk til kolonnehjuls kronografer) - en fremvisning af et udvalg af fantastiske kronografer fra 30´erne og fremefter - et perfekt eksemplar af en IWC og et smertefrit ejerskifte !! Icon_e_smile

Vil i øvrigt lige dele en fremragende artikel om IWC Aquatimer med jer - beklager, hvis det er kendt stof:

http://www.time2watch.net/IWCintro.htm

Nå, til billederne af min nyerhvervelse, hvilket (på opfordring fra Joepete) er formålet med denne tråd - flere vil følge, når solen titter frem igen snart, forhåbentlig !

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar

Beskeder i denne tråd
Having a good time ............ Aquatime !! - af pbr - 10-09-2010, 10:46 AM
Re: Having a good time ............ Aquatime !! - af Tukjær - 10-09-2010, 11:26 AM
Re: Having a good time ............ Aquatime !! - af jacob jensen - 10-09-2010, 12:39 PM
Re: Having a good time ............ Aquatime !! - af Tukjær - 10-09-2010, 06:02 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)