07-09-2010, 08:52 PM
Jeg ønsker slet ikke at starte den krig der baun
der behøver jo ikke ligge gennemgang af 100 forskellige test til grund for ens holdninger,der stod jo også i MIN bog
kan det skrives tydeligere at det bare er MIN holdning
Men mon ikke IWC er lidt bagud fra starten af hos dig baun.
Nu ved jeg ikke om det var tydeligt nok men nu er det ikke kun på værk fronten jeg mener IWC er foran
men jeg vælger ikke at skrive det direkte for så er der stor sandsynlig for at det jeg ikke ønsker at starte bliver skudt igang.
Men måske magter jeg bare ikke at forklare mig tydelig nok for dig baun,
og hvis man skal have dine uvildige test med hver gang man har et synspunkt,ja så er det ikke mine du skal læse.
For mig handler ure mest om følelser og ikke kun kolde fakta
det har jeg iøvrigt også fortalt i et andet indlæg/tråd men tydeligvis er det stadigvæk ikke klart for alle.
der behøver jo ikke ligge gennemgang af 100 forskellige test til grund for ens holdninger,der stod jo også i MIN bog
kan det skrives tydeligere at det bare er MIN holdning
Men mon ikke IWC er lidt bagud fra starten af hos dig baun.
Nu ved jeg ikke om det var tydeligt nok men nu er det ikke kun på værk fronten jeg mener IWC er foran
men jeg vælger ikke at skrive det direkte for så er der stor sandsynlig for at det jeg ikke ønsker at starte bliver skudt igang.
Men måske magter jeg bare ikke at forklare mig tydelig nok for dig baun,
og hvis man skal have dine uvildige test med hver gang man har et synspunkt,ja så er det ikke mine du skal læse.
For mig handler ure mest om følelser og ikke kun kolde fakta
det har jeg iøvrigt også fortalt i et andet indlæg/tråd men tydeligvis er det stadigvæk ikke klart for alle.
![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)