Pris på Panerai lænke...
#11
Peter vi er enige om at det da selvfølgelig fungerer bedst med tapperne, men derfor mener jeg nu stadig at det ville fungerer ganske fint uden også. At det ikke er en 100 % løsning, at kappe tapperne er vi også enige om Icon_e_wink

Jeg ville blot påpege, at hvis man virkelig ville kunne det godt lade sig gøre.

Om den passer på de nye modeller aner jeg ikke, men hvis kasseradius er identisk og skruehullerne sidder som på de gamle, kan jeg ikke se hvorfor det ikke skulle fungere.

Men igen er vi enige om at det ikke er en 100 % løsning og at der kan forekomme minimal vip. Dog ikke mere end vi ser på alle mulige andre lænker fra Omega, Rolex, Breitling, osv. som heller ikke har nogen former for styr eller kontraspænd, for at fiksere lænken.

/Mads
Svar


Beskeder i denne tråd
Pris på Panerai lænke... - af Tukjær - 17-06-2010, 10:51 PM
Re: Pris på Panerai lænke... - af Peter - 18-06-2010, 03:59 AM
Re: Pris på Panerai lænke... - af Tukjær - 18-06-2010, 11:53 PM
Re: Pris på Panerai lænke... - af Peter - 24-06-2010, 02:55 AM
Re: Pris på Panerai lænke... - af Tukjær - 24-06-2010, 07:16 AM
Re: Pris på Panerai lænke... - af jacob jensen - 24-06-2010, 02:36 PM
Re: Pris på Panerai lænke... - af Peter - 30-06-2010, 02:20 AM
Re: Pris på Panerai lænke... - af Mads Gjødesen - 30-06-2010, 08:43 AM
Re: Pris på Panerai lænke... - af Peter - 02-07-2010, 02:18 AM



Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)