30-06-2010, 08:43 AM
Peter vi er enige om at det da selvfølgelig fungerer bedst med tapperne, men derfor mener jeg nu stadig at det ville fungerer ganske fint uden også. At det ikke er en 100 % løsning, at kappe tapperne er vi også enige om
Jeg ville blot påpege, at hvis man virkelig ville kunne det godt lade sig gøre.
Om den passer på de nye modeller aner jeg ikke, men hvis kasseradius er identisk og skruehullerne sidder som på de gamle, kan jeg ikke se hvorfor det ikke skulle fungere.
Men igen er vi enige om at det ikke er en 100 % løsning og at der kan forekomme minimal vip. Dog ikke mere end vi ser på alle mulige andre lænker fra Omega, Rolex, Breitling, osv. som heller ikke har nogen former for styr eller kontraspænd, for at fiksere lænken.
/Mads
Jeg ville blot påpege, at hvis man virkelig ville kunne det godt lade sig gøre.
Om den passer på de nye modeller aner jeg ikke, men hvis kasseradius er identisk og skruehullerne sidder som på de gamle, kan jeg ikke se hvorfor det ikke skulle fungere.
Men igen er vi enige om at det ikke er en 100 % løsning og at der kan forekomme minimal vip. Dog ikke mere end vi ser på alle mulige andre lænker fra Omega, Rolex, Breitling, osv. som heller ikke har nogen former for styr eller kontraspænd, for at fiksere lænken.
/Mads

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)