Pris på Panerai lænke...
#10
Hej Mads

Jeg tror ikke at det var for sjov at Panerai lavede deres første lænke med nogen små tapper og skruer, og dem mener du bare at man skal skære væk, og så skulle den gamle lænke sidde ligeså godt på de gamle modeller, men du glemmer lige udskæringen på de nye modeller, hvor det kun er den nye lænke der passer, og på de modeller er det ligesom Rolex, da Panerai har ændret deres lænker, så hvis du monterer den gamle lænke på et ligeså gammelt Panerai vil lænken sidde og vippe, dog kun en lille smule.

MVH Peter
İmage
Svar


Beskeder i denne tråd
Pris på Panerai lænke... - af Tukjær - 17-06-2010, 10:51 PM
Re: Pris på Panerai lænke... - af Peter - 18-06-2010, 03:59 AM
Re: Pris på Panerai lænke... - af Tukjær - 18-06-2010, 11:53 PM
Re: Pris på Panerai lænke... - af Peter - 24-06-2010, 02:55 AM
Re: Pris på Panerai lænke... - af Tukjær - 24-06-2010, 07:16 AM
Re: Pris på Panerai lænke... - af jacob jensen - 24-06-2010, 02:36 PM
Re: Pris på Panerai lænke... - af Peter - 30-06-2010, 02:20 AM
Re: Pris på Panerai lænke... - af Peter - 02-07-2010, 02:18 AM



Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)