Bedste ur
#3
Tillad mig, Jacob, at komme med mit personlige besyv med, omkring emnetråden - og så alligevel ikke helt ... : Icon_razz

Jeg kan simpelthen ikke "kåre" mit bedste ur, da jeg ikke længere "tror på", at der kun findes ét ur for mig ... Icon_redface Ren luksus, ville mange måske tænke, men for mig, der er urene både funktionelle, pynt og noget dybt personligt - altså noget, som rører mig når jeg bærer det. Jeg har dog været i stand til at "koge ned", så jeg kan "kåre" tre af mine klare favoritter - sjovt nok, så er alle 300m divere Icon_e_smile :

Seiko MM300. Mærket har jeg et helt særligt forhold til, og denne model summer SÅ megen Seiko diver historie op i netop denne model, så det MÅ jeg som Seikoholiker bare eje Icon_e_biggrin
İmage

PAM 001. Uret, som giver mig en HELT speciel følelse inden i når jeg bærer. Horologisk tarvelig, men historisk tro mod sine rødder - og det er godt nok for mig Icon_e_wink
İmage

Omega 2594.52. Her går design, horologi og følelse op i en højere enhed, og uret har en æstetisk fremtoning, som tiltaler mig UTROLIG meget Icon_cool
İmage

Jeg håber det er ok, Jacob, at jeg har ændret lidt på "præmisserne" - du plejer jo at være "large" på den gode måde, så håber også det gælder her Icon_e_wink Icon_e_biggrin
De venligste hilsner, John
Svar


Beskeder i denne tråd
Bedste ur - af jacob jensen - 05-06-2010, 04:20 PM
Re: Bedste ur - af Nopanic - 05-06-2010, 06:15 PM
Re: Bedste ur - af Joepete_phpbb3_import15783 - 05-06-2010, 08:08 PM
Re: Bedste ur - af Mads Gjødesen - 06-06-2010, 12:04 AM
Re: Bedste ur - af jacob jensen - 06-06-2010, 12:41 AM



Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)