04-02-2010, 12:47 PM
Man kunne lige så godt spørge hvorfor ikke. Det er jo en del af traditionen. De har brugt mange forskellige værker. Lige nu er der en hype om in-house MEN. De har haft Valjoux, zenith, angelus og hvad ved jeg som leverandører - men her skulle de ha en leverandør til et 4x mm ur og tog et mere end afprøvet lommeursværk som virker, kan samles af første års eleven, og serviceres i evighed - og som Lars B er inde på - det ser da helt tosset ud med værker der kræver store ringe om sig for at fylde kassen ud.
Det er da klart at man kan spørge om det så er pengene værd med et så billligt værk - men det er det jo, ellers havde du og masser andre vel ikke betalt det som det koster. Man køber ikke Panerai fordi man vil ha værk-specialiteter, og med in-house ville det givet blive meget dyrere - uden man måske til sidst fik så voldsomt meget mere value for money i det
Er det ikke lidt med "hvorfor opfinde den dybe tallerken, når den allerede er opfundet"
vh
Det er da klart at man kan spørge om det så er pengene værd med et så billligt værk - men det er det jo, ellers havde du og masser andre vel ikke betalt det som det koster. Man køber ikke Panerai fordi man vil ha værk-specialiteter, og med in-house ville det givet blive meget dyrere - uden man måske til sidst fik så voldsomt meget mere value for money i det
Er det ikke lidt med "hvorfor opfinde den dybe tallerken, når den allerede er opfundet"
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)