Rolex GMT-Master Ref 16753
Er personligt mest til oysterlænker, og ved at flertallet har samme holdning, så kan du komme afsted med at få en med denne type, står du bedre hvis du en dag vil sælge igen.

Skulle jeg vælge et ville jeg nok gå efter det første ur. Ved dog at uret befinder sig i USA, så vær lige opmærksom på at du kan rende i told/moms Icon_e_sad Desuden kender jeg ikke hans pris med Oysterlænken men kun med jubilee. Syntes dog at oyster lænken ser lidt slidt ud. Så få nogen nærbilleder af leddene. Der er for store "spil" mellem leddene hvilket betyder den er slidt Icon_e_sad

İmage

Jubilee lænken ser ok ud.

Ur nr. 2 ville jeg holde mig fra. Skiven ser ikke pæn ud og er heller ikke nipple. Dog er lænken bedre end på ur nr. et. Du kan godt finde en pæn nipple skive, men der løber lidt omk. på.

Nr. 3 ser ok ud, men billedet er super ringe at vurdere ud fra. Skiven reflekterer og hornene er svære at vurdere pga. vinklen. Det er poleret nogen gange.

Umiddelbart ville jeg gå uden om disse med mindre du kan få nr. ét hjem fra USA uden for mange ekstra omkostninger. Så er den en ok deal med jubilee lænken. Oysterlænken må du ikke betale ret meget ekstra for da den ikke er top dollar.

/Mads
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Rolex GMT-Master Ref 16753 - af Mads Gjødesen - 12-01-2010, 02:21 PM
Re: Rolex GMT-Master Ref 16753 - af morgan - 12-01-2010, 04:00 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)