Rolex GMT-Master Ref 16753
Hej eksperter Icon_e_smile

Nu har jeg fået et tilbud og har 1 dag at slå til.
Kan nogen hjælpe en novice med at se om Rolex GMT-Master Ref 16753 er ægte og give en vurdering hvor meget den kan købes for. Evt. hvilke spørgsmål jeg skal stille sælger. Håber du kan/vil hjælpe, da jeg ikke har kontakt til miljøet... endnu Icon_e_smile Synes ikke jeg kan læse med til mere på nettet. Har læst at der er 13 led til Oyster lænke, men den jeg set har 11?
Kan ikke finde ud af poste billeder.

Info om GMT Master 16753 TT:
18k g/s. tritium hænder & mærker på sort skive. Ingen b/p. serial number 7 mil. Ingen service dato. Med Jubilee lænke. TT Oyster lænke sælges separat

Info om GMT Master Ref. 16753:
18k g/s. guld/tritium hænder & mærker på sort skive. Bi-direction GMT krans. Krystal glas. cal. 3075 m b/p ca 1986. serial number 8.9 mil. Ingen service dato. Løber indenfor 5 sek/dag.

"Vintage Rolex GMT Master ref. 16753 "Nipple dial" 23.000 DKK
G/S med den flotte, klassiske og karismatiske nipple dial. Plexiglas i pæn stand og lynetteindlæg ligeledes. Matchende tritium skive og visere. Godt ur for den der elsker det klassiske plexiglas, men savner et high-beat værk med quickset af dato. Ingen boks/papirer på denne vintage. 7.2 mil serienummer, altså fra omkring starten af 1982. Jeg kender ikke til urets seneste service desværre, men optrækket virker stabilt og med en god power reserve.
Lars"

Tak på forhånd
Svar

Beskeder i denne tråd
Rolex GMT-Master Ref 16753 - af timmovitz_phpbb3_import15805 - 12-01-2010, 09:26 AM
Re: Rolex GMT-Master Ref 16753 - af morgan - 12-01-2010, 04:00 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)