Forsikring i forbindelse med tab af ur
#28
DonWerner Skrev:Så lykkedes det mig endelig og få fat i Tryg og de kan tilsyneladende godt klare opgaven (de har en underafdeling kaldet "Max Levig", som varetager specielforsikringer af enkelt genstande). De har lovet og sende mig et tilbud. Bliver spændende og se hvad det koster.
Jep samme som dækker musikinstrumenter uden for hjemmet - og dækker alt tænkeligt der kan ske - men kun for registrerede ting
Mine "børn" havde for 250.000 kr instrumenter i en gammel DSB remisse på Nørrebro. Den blev tændt op af idioter, og alt forsvandt. Maxz Levig dækkede faktisk rigtigt flot.

Husk lige, at hvis man har ex 4 ure, og de koster 2,5% per ur, så går man jo kun med et ad gangen, de andre ER forsikrede der hjemme, og så taler vi jo om 4 x 2,5% eller 10% i alt for at ha uret på armen forsikret, og så skal man tabe et ur hvert 10. år hvis den skal gå hjem Icon_redface
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar


Beskeder i denne tråd
Re: Forsikring i forbindelse med tab af ur - af Tukjær - 01-11-2009, 04:06 PM
Re: Forsikring i forbindelse med tab af ur - af jacob jensen - 01-11-2009, 05:36 PM
Re: Forsikring i forbindelse med tab af ur - af hannover_dk - 02-11-2009, 06:16 PM



Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)