02-10-2009, 12:46 PM
Vi begraver øksen Mads
(hvis den på noget tidspunkt har været fremme
)
tror du har ret i at vi er mere enige end som så
Sjovt som tråden er drejet ind på økonomi når jeg ser mit første indlæg ser jeg slet ikke
hvordan det kunne komme ud på den vej.
Jeg har selv tre ure i meget forskellige prisklasser som HG også er inde på så
er jeg glad for dem alle uanset prisen
NW hvordan du kan se at Mads blander politik ind i tråden har jeg svært ved at
se han nævner noget som skal underbygge han udtalelser.
Da han snakker om økonomi og så bringer skat ind i billede har da ikke noget med politik som sådan,han er jo ikke igang med at fortælle os hvor vi skal sætte krydset ved næste valg.
Syntes man skal passe på med en direkte censur for det er jo ikke sikkert at det der er politik for en er politik for en anden,tråden med SP pengene forløb da også i god ro og orden
Jeg mener man som person skal have lov til at glæde sig over alt succes der tilfalder en her i livet,og gerne vise den på den måde som behager en bedst
tror du har ret i at vi er mere enige end som så
Sjovt som tråden er drejet ind på økonomi når jeg ser mit første indlæg ser jeg slet ikke
hvordan det kunne komme ud på den vej.
Jeg har selv tre ure i meget forskellige prisklasser som HG også er inde på så
er jeg glad for dem alle uanset prisen
NW hvordan du kan se at Mads blander politik ind i tråden har jeg svært ved at
se han nævner noget som skal underbygge han udtalelser.
Da han snakker om økonomi og så bringer skat ind i billede har da ikke noget med politik som sådan,han er jo ikke igang med at fortælle os hvor vi skal sætte krydset ved næste valg.
Syntes man skal passe på med en direkte censur for det er jo ikke sikkert at det der er politik for en er politik for en anden,tråden med SP pengene forløb da også i god ro og orden
Jeg mener man som person skal have lov til at glæde sig over alt succes der tilfalder en her i livet,og gerne vise den på den måde som behager en bedst
![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)