30-09-2009, 06:37 PM
jacob jensen Skrev:Vil liger slå helt fast at jeg heller ikke mener at nogle herinde snakker ned til nogleDet kan jeg forstå - men jeg tror mange af de som synes det er lidt nemt - er folk som over en del år har samlet ure, og som bytter et eller to eksisterende ure ud med et nyt "dyrt" ur.
det mener jeg heller ikke jeg har sagt.
Hvis mine indlæg fremstår som sådan skal jeg beklage,det er det med hvor nemt det siges det er at anskaffe sige et dyrt ur jeg syntes skulle til debat herinde.
Jeg har givet, som Baun for over 300.000 - og har nok købt for en del mere end mine arvinger med hjælp fra nogle eksperter, siden kan få for dem = dyrt - men jeg går med dem på skift og er rigtigt glad for dem = billigt. Jeg er blevet langt bedre til at købe de senere år, så der tror jeg det vil kunne gå nogenlunde lige op ved salg.
Regn også med den store forskel det kan gøre hvis man er yngre, og endnu ikke har samlet villa/vovse og STOR familie med børn under opvækst, eller er ældre - og har ungerne fra reden, og huset betalt og får mere frihed i økonomien
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)