28-09-2009, 11:25 PM
Jeg syntes tit jeg møder udtryk og udsagn herinde der viser at vi ser meget forskelligt
på hvad der er mange penge for et ur.
Jeg mener det er vigtigt at huske på at vi alle kører på et forskelligt bugdet,jeg mener det er
forkert at sige at man da sagtens lige kan ligge x antal kroner mere til et ur eller alle kan
få x antal kroner til et ur man skal bare prioterer.
Jeg kan faktisk i alt venlighed (og det overrasker) blive lidt harm over at nogle tror at det er
så let for alle at få råd til et dyrt ur bare man vælger fra og til.
Mit spørgsmål er hvad er et dyrt ur for dig
Jeg har selv tre opdelinger.
0-5k ser jeg ikke som et dyrt ur
5-10k her ser jeg det som om der er taget lidt mere stilling til uret men dyrt er det ikke for mig.
10k og frem ser jeg som et dyrt ur og flere ting spiller nu ind på købet så er nogle bare dyrere end andre
på hvad der er mange penge for et ur.
Jeg mener det er vigtigt at huske på at vi alle kører på et forskelligt bugdet,jeg mener det er
forkert at sige at man da sagtens lige kan ligge x antal kroner mere til et ur eller alle kan
få x antal kroner til et ur man skal bare prioterer.
Jeg kan faktisk i alt venlighed (og det overrasker) blive lidt harm over at nogle tror at det er
så let for alle at få råd til et dyrt ur bare man vælger fra og til.
Mit spørgsmål er hvad er et dyrt ur for dig
Jeg har selv tre opdelinger.
0-5k ser jeg ikke som et dyrt ur
5-10k her ser jeg det som om der er taget lidt mere stilling til uret men dyrt er det ikke for mig.
10k og frem ser jeg som et dyrt ur og flere ting spiller nu ind på købet så er nogle bare dyrere end andre
![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)