03-09-2009, 10:13 AM
Joepete Skrev:Super informativt "tillæg", JohnDe er ikke mærket med andet end 2892A2 f.eks - desværre - det er klart at om det ex er chronometre, så vælges chronometer graden - og ikke den billigere, så jeg mere finisherede, jo bedre ebauche version som udgang![]()
Hvilken "version" er 2892A2 af de, som du lister ?
I praksis, der går min Aquagraph +4 pr. døgn, hvilket jeg synes er helt fint![]()
For resten, så virker det til, at værket/uret er fuldstændig ligeglad med, i hvilken position det placeres (kronesiden, på bagkassen osv) Det går stadig +4 ... Gælder "placerings-fiffet" primært ældre, billigere, "ringere", servicekrævende værker - eller hur ?
2892 er ikke så voldsom følsom over for krone op eller glas ned - men en lille forskel ville det nu normalt give om de ligger ex 30 timer - men vær bare glad hvis det ikke gør. Selv nye værker til COSC testes jo i 5 placeringer og tolerancerne er forskellige ud fra placering, så det gælder absolut også fine værker - men det kan da godt blive mere udtalt hvis der ikke er olie osv skulle jeg tro
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)