Kom så Klaus - din mening om PAM 243 og Deep Sea ;-)
#15
Watchfreak2003 har da ret i at jeg (eller nogen andre) ikke kender de præcise salgstal fra Rolex, men jeg er da jævnligt i kontakt med 4-5 ADs som ALLE beretter om at de ikke har problemer med at sælge de Deep Seas de får leveret. Dog ikke helt så voldsom efterspørgsel som forventet, men solgt bliver de da. Det vælger jeg så at tro på. Kald mig så bare naiv Icon_e_wink Samme ADs kan også berette om at visse andre modeller sælger af h..... til, så det er ikke blot salgsgas de fyrer af, for at dække over en faldende omsætning.

Jeg ved også Peter er på venteliste til en Deep Sea, som han har fået lovet leveret fra en DK AD, når intro-hypen er aftaget og Peter har da endnu ikke modtaget sit Deep Sea. Det må da betyde at ADs stadig kan tippe dem af til vejl. udsalgspris i en hulans fart.

Om Deep Sea er øjebæ eller en æstetisk nitte vil jeg mene er en subjektiv vurdering. Personligt står uret ikke nr. ét på min ønskeseddel, men det er der nu mange flere årsager til.

Hvor ved du forresten fra at uret sælger så pokkers dårligt og hvor stammer dine gisninger om at alle sælger igen pga. uret er klodset og æstetisk øjebæ? Personligt har jeg ALDRIG købt et ur fordijeg syntes det var fedt og kort tid derefter anset uret for klodset og øjebæ. Jeg kender ca. 10 nuværende/tidligere ejere af et Deep Sea, hvoraf 2 har valgt at sælge. Samme procedure omkring ejere af GMT 116710. De florerer også i heftigt omfang på salgssiderne. Dette ur betragtes af mange som det flotteste sports Rolex i programmet pt. Hvorfor er der så så mange til salg af disse og hvorfor står der flere GMT´er end Deep Seas rundt omkring hos ADs?

/Mads


Beskeder i denne tråd
Re: Kom så Klaus - din mening om PAM 243 og Deep Sea ;-) - af jacob jensen - 24-06-2009, 11:39 PM
Re: Kom så Klaus - din mening om PAM 243 og Deep Sea ;-) - af jacob jensen - 25-06-2009, 05:44 PM
Re: Kom så Klaus - din mening om PAM 243 og Deep Sea ;-) - af Mads Gjødesen - 26-06-2009, 01:19 PM
Re: Kom så Klaus - din mening om PAM 243 og Deep Sea ;-) - af jacob jensen - 26-06-2009, 04:32 PM



Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)