PC og Mac pauseskærm med analogt ur og månefase
ClausT Skrev:Jeg har prøvet den OG indbetalt 40 kr........... Icon_e_wink

Og det er jeg meget glad for Claus. Icon_smil Du har med dine 40 kr faktisk stået for halvdelen af de totale indtægter på screensaveren, på trods af at pauseskærmen er blevet vist/aktiveret helt præcist 491.186 gange i skrivende stund, på computere rundt omkring. Men, som sagt, pauseskærmen er gratis - donationerne er ganske frivillige, så det er ikke ment som piv. Icon_e_wink

ChronoMaster, det er en god idé med brugerens navn på screensaveren - den tanke har jeg også haft og det er planen at det kommer i en senere udgave, men den version bliver ikke gratis. Den bliver dog nok heller ikke ret meget dyrere end det nuværende foreslåede donationsbeløb, men så skal jeg lave noget automatisering af indkodning af brugernavn under betalingen - ellers går det hele op i den tid jeg skal bruge på at skræddersy hver enkelt pauseskærm og det vil jeg selvfølgelig helst undgå. Så hellere lave mine andre klient-opgaver. Icon_e_wink

Men, tak for responsen! Det er super at høre fra nogle, der har ure som interessefelt. Jeg vil gerne have et Panerai på et tidspunkt, så jeg følger lidt med herinde engang imellem.
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: PC og Mac pauseskærm med analogt ur og månefase - af Tukjær - 23-03-2009, 06:39 PM
Re: PC og Mac pauseskærm med analogt ur og månefase - af Holmgaard - 23-03-2009, 11:22 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)