PC og Mac pauseskærm med analogt ur og månefase
Hej allesammen,

Jeg tænkte I måske var interesserede i min pauseskærm, som viser et analogt ur med korrekt beregning af månefase, timer, minutter, sekunder, dato og ugedag.

İmage

Alle visere og skiver bevæger sig analogt, så de springer altså ikke direkte videre fra fx. mandag til tirsdag i et usynligt hop. Fra 23:00 til 00:00 bevæger de sig videre til næste position.

Screensaveren har jeg designet og programmeret til at virke på både Mac og PC og jeg detekterer automatisk, hvilken version, der passer til din computer og viser det med en blinkende pil ud for download.

Alt er tegnet i vektorgrafik, så pauseskærmen kan køre i alle opløsninger uden at det går ud over den grafiske kvalitet. Tingene skaleres korrekt ned og op uden hakker.

Pauseskærmen er ganske gratis til privat brug og I må hjertens gerne bruge den på alle de computere I har. Jeg har gjort det muligt for interesserede at give forslag til nye funktioner i kommende versioner ved at tilføje en mulighed for at donere et symbolsk beløb, men det er ganske frivilligt. Screensaveren er som sagt gratis.

I kan hente pauseskærmen med uret her

Lad mig høre om I synes om den - og god fornøjelse med den!
Svar

Beskeder i denne tråd
PC og Mac pauseskærm med analogt ur og månefase - af Holmgaard - 19-03-2009, 10:55 PM
Re: PC og Mac pauseskærm med analogt ur og månefase - af Tukjær - 23-03-2009, 06:39 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)