20-01-2009, 08:13 PM
Du har helt ret i at jeg ikke er så vild med re-dial - ofte fordi der er fejl ved dem - cross hair der ikke går igennem eller andet - men hys er jeg ikke, og jeg vil langt hellere ha en flot re-dial end en grimt patineret.
Faktisk går jeg generelt uden om re-dial hvis de kan ses - men din kan jeg slet ikke afgøre på billedet - så den er jo ikke dårligt lavet. Der er så tilpas mange ure at der ikke for mig er grund til at kaste mig over noget som lyser af re-dial
Det store problem er at en MEGET stor andel af de omega ure som er til salg fra 40-70 faktisk har nye skiver på, og at de ofte ikke er sådan at man kan se det let på et billede.
vh
Faktisk går jeg generelt uden om re-dial hvis de kan ses - men din kan jeg slet ikke afgøre på billedet - så den er jo ikke dårligt lavet. Der er så tilpas mange ure at der ikke for mig er grund til at kaste mig over noget som lyser af re-dial
Det store problem er at en MEGET stor andel af de omega ure som er til salg fra 40-70 faktisk har nye skiver på, og at de ofte ikke er sådan at man kan se det let på et billede.
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)