15-01-2009, 12:57 PM
Det er altid en fornøjelse når nogen efter grundig research finder og køber et herligt Vintage ur. Jeg er stadig lidt overrasket over at det kunne lade sig gøre til den pris. Det er rigtig, rigtig meget ur for pengene.
Jeg aner ikke on man kan skaffe led til lænken, men mon ikke en af urmagerne kan hjælpe - ellers kan der være en der vil bytte med en tilsvarende lænke som er lidt længere - hvad nr har din lænke?
vh baun
- Fedt brand - et af de bedste med en super historie - ikke mindst i Vintage afdelingen
En herlig repræsentant for Speedmastere med manuelt værk efter 1968
God størelse på et tool ur - ikke "for stort", men stort nok til at matche behov for et ret stort værk og en skive med mange skalaer, subdials osv
Dejligt at få et ur fra en anerkendt sælger, så man er 100% sikker på at alt er originalt - omend noget er fornyet
Hvis det er konfortabelt at gå med, vil det helt sikker blive en bragende succes
Jeg aner ikke on man kan skaffe led til lænken, men mon ikke en af urmagerne kan hjælpe - ellers kan der være en der vil bytte med en tilsvarende lænke som er lidt længere - hvad nr har din lænke?
vh baun
Se min samling og profil
Constellation
Genéve
Seamaster
Øvrige Omegaer
Constellation
Genéve
Seamaster
Øvrige Omegaer

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)