03-01-2009, 11:22 PM
hannover_dk Skrev:John Rockefeller Hannover - Det vill da lyde flotGeodoc Skrev:Skulle vi ikke nedlægge Omega Forum?Hovsa da- jeg mener da Omega er langt mere end OK nok - jeg har bare af pekuniære hensyn - det der med pengene - valgt at holde mere på Eterna og de der kolonnehjulskronografer.
Jeg mener: 3 indlæg om begejstring(?) for Omega, gående sådan lidt i retning af at "Omega da er OK nok".
Med venlig hilsen - Geodoc
Jeg er ikke et sekund i tvivl om at at Omega gennem årene har lavet super gode ure, og har selv både 321 speedmaster - constellation pie pan og andre constellation samt en del 30 værkbaserede, men altså
- jeg vil gerne regelmæssigt købe et eller andet nyt og der bliver det for dyrt hvis jeg skal købe 90% i Omega. Tror du jeg er Rockefeller som det hed i de gode gamle dage![]()
vh
... Kan godt følge ræsonnementet.
For mit eget vedkommende er jeg jo "brændt varm" på perioden under kvarts-krisen, hvor Omega "slog så mange vilde slag i luften".
Disse "slag i luften" indeholdt jo sjældent de sublime horologiske værker, som har din interesse.
Med venlig hilsen - Geodoc

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)