17-12-2008, 04:22 PM
DonWerner Skrev:og det kan jo sagtens være rigtigt. Fra lommeuret krøb op på mandearmen er det i alle fald langsomt blevet større, fra 32 mm - 34 mm - 36 mm osv op til de rigtigt storeFUPPE Skrev:Jeg synes 45,5 mm uret virker for stort. Jeg vil give din kone og urmageren ret , 42 mm passer bedst til dit håndled.
42 mm er altså også et temmeligt stort ur.
Nu ved jeg godt oversize ure er på mode i øjeblikket , men er de også det om 5-10 år?
Jeg tilslutter mig størstedelen og vil også sige at 45mm udgaven er den der passer bedst til dig. Jeg tror iøvrigt ikke rigtig på at store ure (+42mm) er et modefænomen, de er kommet for at blive.
Jeg synes de er lettere fjumsede til mange lejligheder, men jeg har jo også en alder hvor jeg nåede at gå meget med 34 mm og synes det var godt
Det kan sagtens være de aldrig bliver mindre ingen. Der er dog tendens på en del fora til at en del synes det kan være nok, og søger mod noget med 40 mm. Vi får se
Det behøves jo slet ikke ses som en krig for eller imod. Nogen kan lide datteren, andre moderen, og atter andre vil have begge
vh
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)