13-12-2008, 03:13 PM
Sociologen Skrev:Tak for jeres tilbagemeldinger. Jeg er enig i, at det er et spørgsmål om personlig stil. smag og præferencer; men alligevel rart at høre jeres vurderinger...Jeg er enig med dig, og dermed også de øvrige indlægs holdere.
Eftersom jeg aldrig går med langærmet skjorte, men derimod med kortærmet, lyder PO'en som et rigtig godt bud...
Eller skal jeg købe et seamaster 300 M, som oprindelig planlagt...
Hmmm... Et svært - men et vigtigt - valg, da der er mit første 'rigtige' ur...
/K
... Alligevel gruer jeg for, "hvordan vi bliver sat på plads", når Baun, vor "Nestor" indenfor dress ure, får øje på hvad vi har skrevet.
(vi får bank
Kim T har en god indfaldsvinkel. Dress uret er det ur jeg har valgt, at tage på, når jeg er "dressed up".
... også selv om der er en (dress) grænse, med bortvalg af Orange Monster.
På samme måde er jeg enig med Jacob Jensen's gode overvejelser om, hvorvidt uret, på grund af størrelse, kommer i konflikt med skjorte manchetten.
Konklusionen må vist blive, at vi godt ved, hvad et "dress ur" og et "Tool watch" er; men til dress forbeholder vi os frihedsgraden, at vælge et ur vi synes om, og har det godt med.
á propos, synes om.
Så fremgår det af den gode Jacob Jensen's signatur, at han ikke synes Omega er et rigtigt ur.
Det er en signatur, der ofte har fået mig til at føle mig beklemt over min manglende interesse for rigtige ure.
Min signatur er derfor (midlertidigt) ændret, for at give lidt modspil til de rigtige ure.
En (ny) signatur, der ikke afspejler hvad jeg synes; men hvad kendsgerningerne viser.
Med venlig hilsen - Geodoc
Undskyld Jacob - Jeg ku' ik' la' vær'
------------------------
Have you ever worn a precise watch? - Ω

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)