13-12-2008, 12:12 PM
Som udgangs punkt er det jo op til en selv/smag hvad man
mener kan gå som dress ure.
Dykker/toolure kan for mig sagtens gå som dressur især POeren
da den ikke er så råt udført (den er næsten lidt for pæn ) for mig
Dog syntes jeg personlig at det er et problem hvis man skal have skjorte på sammen med et dykker/toolur,da de tit er rimelige store og har en høj kasse,skjorteærmet og uret laver en for mig grim fold
Jeg havde selv problemet når jeg havde mit ORIS(47mm) og en høj kasse på sammen med en skjorte
Bla. derfor jeg anskaffede mig mit JLC(41mm)og en forholdsvis lav kasse det virker perfekt glider pænt op under skjorteærmet så man har uret på diskret og uden folder
Men uden at vide det (har aldrig haft et PO på sammen med skjorte)
vil jeg mene at et 45mm PO IKKE vil side pænt sammen med en skjorte
(ud fra hvordan jeg syntes et ur skal samarbejde med en skjorte)
Til casual pænt tøj hvor uret ikke skal sidde op ad en skjorte vil en POer være rigtig flot
(hvis den passer til personen)
mener kan gå som dress ure.
Dykker/toolure kan for mig sagtens gå som dressur især POeren
da den ikke er så råt udført (den er næsten lidt for pæn ) for mig
Dog syntes jeg personlig at det er et problem hvis man skal have skjorte på sammen med et dykker/toolur,da de tit er rimelige store og har en høj kasse,skjorteærmet og uret laver en for mig grim fold
Jeg havde selv problemet når jeg havde mit ORIS(47mm) og en høj kasse på sammen med en skjorte
Bla. derfor jeg anskaffede mig mit JLC(41mm)og en forholdsvis lav kasse det virker perfekt glider pænt op under skjorteærmet så man har uret på diskret og uden folder
Men uden at vide det (har aldrig haft et PO på sammen med skjorte)
vil jeg mene at et 45mm PO IKKE vil side pænt sammen med en skjorte
(ud fra hvordan jeg syntes et ur skal samarbejde med en skjorte)
Til casual pænt tøj hvor uret ikke skal sidde op ad en skjorte vil en POer være rigtig flot
(hvis den passer til personen)
![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)