11-12-2008, 08:51 PM
Geodoc, tak fordi du tog dig tid til det meget relevante input, som du kom med !
Drastisk og radikalt - ja, det er godt iagttaget
Det kommer dog ikke så pludseligt som det kan virke: Jeg har længe overvejet at prøve andre urmærker, -typer og -kvaliteter. Desværre sætter min noget begrænsede økonomi nogle ret strenge barrierer op for mig. Seiko urene, dem kan jeg jo altid gå tilbage til - de er jo ikke fusere
Geodoc, jeg ved godt jeg lyder lidt "til en side", men skulle jeg have spenderet 4 gange prisen på en Sumo, ved at købe MM, så er jeg nu overbevist om at jeg ikke ville føle, at den levede op til mine forventninger. Ved godt, at alt ikke kan gøres op i pris/kvalitet - men krejleren inden i mig har åbenbart for godt fat ...
Jeg fik for eksempel øjnene op for, at piloture har noget over sig, og at Ollech & Wajs kan tilbyde god value for money, IMHO. Uret er dog ret voldsomt i størrelse, så jeg kigger lidt "nedad" på den konto
Drastisk og radikalt - ja, det er godt iagttaget
Geodoc, jeg ved godt jeg lyder lidt "til en side", men skulle jeg have spenderet 4 gange prisen på en Sumo, ved at købe MM, så er jeg nu overbevist om at jeg ikke ville føle, at den levede op til mine forventninger. Ved godt, at alt ikke kan gøres op i pris/kvalitet - men krejleren inden i mig har åbenbart for godt fat ...
Jeg fik for eksempel øjnene op for, at piloture har noget over sig, og at Ollech & Wajs kan tilbyde god value for money, IMHO. Uret er dog ret voldsomt i størrelse, så jeg kigger lidt "nedad" på den konto
De venligste hilsner, John

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)