26-10-2008, 04:42 PM
OleJ Skrev:FAKE!!!! ... lige meget hvordan du prøver at vende og dreje det, så du kan retfærdiggøre det overfor dig selv!!!
watchfreak2003 Skrev:Du prøver naturligvis at retfærdiggøre dit køb, om ikke andet så over for dig selv - men uanset hvor mange huller du slår i luften, så ændre det ikke ved at dit ur en SIMPEL KOPI.
OleJ Skrev:Den "homage" som bliver vist her er tilgengæld 100% kopi - mangler kun skriften på skiven!! Beklager, men du vrøvler og prøver at overbevise dig selv om at du ikke har gjort i nælderne!!Hehe, jeg prøver skam ikke at retfærdiggøre mit køb, for jeg har ikke været et sekund i tvivl.
Og hvis det eksempel bilen er for svært at forstå, så prøver vi med noget så simpelt som sko. For en 5-10år siden var det moderne at unge gik i Buffalo sko som var sådan nogle høje sko, og der kom da vildt mange forskellige "rip-off". Er det så også forkert? Hvis ja, hvorfor blev de så solgt lovligt i diverse varehuse?
Og nej jeg er ikke bange for diskution eller lignende, og lige så meget som i mener jeg prøver at retfærdiggøre mit køb, så er det da jer, som er stædige og bare ikke vil være åbne for nye sager.

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)