25-10-2008, 03:21 PM
Joepete Skrev:Det vigtigste må være at du er tilfreds med uret ! Det fornemmer jeg helt klart at du er, så stort til lykke med nyerhvervelsenJa har fået urfeberen og det er ikke for at være pop-smart og prøve på at lade som at have noget jeg ikke har.![]()
Skal jeg være ærlig, så fornemmer jeg også lidt, at du har fået "feberen", altså ur-feberen ! Det første køb er blot begyndelsen til en rejse, hvor du lærer en masse om ure og om din egen måde at skabe dig en samling på. Skal jeg være hudløst ærlig, så tror jeg at du et sted på vejen vil skille dig af med dette ur, simpethen fordi det "ligner for meget men ikke er"Det er en helt naturlig del i processen at vi skal gøre os vore egne ur-erfaringer, og det kan vi kun gøre ved at være tro mod vores egen smag lige nøjagtig der hvor vi er. God vind på vejen
Og ja regner da også med at sælge det når jeg får råd til the-real-deal, men der går nok et år eller to endnu
Det jeg går op i når jeg køber mine ure, er at jeg er vild med designet og at det IKKE er et fake.

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)